onsdag 22. april 2009

RUSSEN SUGE!

Me her i latterligshiit har nå skifta meining om den jævla stygge russen. Dei kan ta seg ei bolla! Dei kom i dag inn i klasserommet å prøve å overmanna Sindre, fem mot ein. Sjølvsagt va dei sjangseløse te å dra han ut av klasserommet. På et eller aent vis havna eg (Røys) midt inne i konflikteten i et forsøk på å hjelpe min kompansjong. Etter ei stond sa ein av russen "kem faen e det?" etterfølgt av stillhet, dei bestemte seg derreter for å skifta strategi og gå for meg istede. Midt i all forvirringen ble eg dratt ut av klasserommet og fikk ett forfriskende bøtte med vann over meg. Detta ser latterligshiit som en pinglete handling og at de burde bruke kreftene sine mot blårussen istede!!!! for her har de som kjent tapt kvart einaste slag og de e ein skam for heile Skeisvang skole og burde senas tebake te mammane sine!!!!

Vi mener også at hjørnepakten va overdrevent pinglete, særlig med at de to som kom på ideén va over stokk og stein når russen kom. DET E GRENSÅR FOR KOR LITE BALLAR DET GÅR AN Å HA! OG DOKKER E PÅ NIVÅ MED VIKSE, DETTA SEIJE JO LITT OM KOR MYE FELLESFØLESE DOKKER HAR! APPROPO VIKSE, HAN KAN OGSÅ DRA TE SEG TE *** SOM GJOR ALT HAN KUNNE FOR Å SMISKA SEG INN PÅ RUSSEN MED Å SEI KOR VÅR MEDELEV SARAH BEFANT SEG. NOE SOM GJØR HAN TE EIN SVIKAR OG GNOM! Detta e kje noe personangrep men mitt synspunkt på folk som kje støtte opp om felleskapet i klassen.
derfor blei han dynka i vann av sine medelver :-D

3 kommentarer:

  1. Røys, eg e redd eg ikkje kan gå å holda deg i neven kor hen du går, men viss d e d så ska t for at du føle deg trygg så ska eg sjå om ikkje Simon har mulighet :)

    :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

    SvarSlett
  2. Det e forskjell på å holda i håndå og å springa te helvete vekk bare noen nevne ordet "russ" når dokker har framstått som dokker at dokker ska vær dei edle forsvarerane av klassen noe som dokker klart har vist at dokker kje e <_<

    SvarSlett
  3. OH BTW

    ":P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P"

    FJORTIZZ

    Hilsen Johan

    SvarSlett

What du you want?