fredag 13. mars 2009

Eg har gått litt i dybden og fonne ut at d e ei sida som har laget sitt eget alfabet....Ja, eg vet ka du tenke, seriøst tvilsomme typer! enten så e de alien som kommunisere med et superavansert alien språk, elle e de noen heilt komplette idioter som ikkje har klart å læra seg det normale alfabetet som alle andre i Norge og store deler av verden gjør, i 1-2 klasse. Du gjetta riktig vis du trodde det sista alternativet:P

Eg har o observert at d e ei sida som har lagt ut sitt eget private kosthold. Dette e jo heilt feil, tenk vis denna personen e anorektiker,bulemisk, e ein tvangs spiser elle ein overspiser! Også legge han ut detta for alle sitt syn! skammeligt spør du meg( og resten av Norge). Eg vil anbefale alle som ser denna bloggene te å rapportera an og skriva hate mails te de!

Fortsett å følg me, vi kommer med mer senere!

Mhv
Oss i latterligshiit, vi bryr oss om dåkkårs sikkerhet!

2 kommentarer:

  1. Eget alfabet e kuuuuult daaaaaah. Kor dum e du da? Bare dumme folk som ikke har eget alfabet, seriøst alle som kje har det harkje liv <.<

    SvarSlett

What du you want?