mandag 16. mars 2009

Wtf raffe?

Ette hvert som me vokse opp så komme d nye slang ord og setningar og andre forsvinne te helvete vekk fra oss!!!! Som då foreldrene våres plukke opp 5 år de blei brukt og prøva å vera kule og ungdommelige når de snakke me oss. Nei nei nei, detta e fy fy!
Me har masse innflytelse bra Usa og noen morsomme fra norske dialekter.
Noen ord og setningar blir aldri gamle, mens noen blir d fortare enn døgnfuå daue.
Grunnen te at eg tar opp detta her på latterligshiit e at eg har merka meg ein tendens te økande idiotiske ord og setningar på visse blogger! Då meine eg spes dei som har ein spes fetish for maaker og hauker....
Nå ska eg gi noen eks. Som me her i latterligshiit har gjort grundige undersøkelser på som hippe ord og setningar, for her i latterligshiit så tar me jobben vår som bloggere JÆVLIG seriøst!
* Sheeeeeeeeeeeeeerrrrrrr jooooooooo
* Smecktard/retard
* Chill
* Care/ max care
* Jaja, jai gjora d for dai, jajaja....(kan brukes etter egen tilpassing)
* Eg har rett, sjølv når eg har feil
* Awsome!(prøv å skvis inn awsome te alt og ingeting og du e garantert suksess)
* Lgend...wait for it DARY!

Alle andre ord ska du vera forsikktig å ta i bruk!
Vis du e i tvil, ta gjerna kontakt me sakkyndige som meg sjølv elle min partner! For husk, finne eg et ord elle setning som ikkje går i norsk kultur, så drite eg deg ut:-D

Fortsett å følg me på latterligshiit, me latterliggjør andres blogger!

Mhv
Oss på latterligshiit, me bryr oss om dåkkårs sikkerhet

1 kommentar:

  1. Det er svært trist å se hvordan andre blogger har en tendens til å ødelegge det norske språk. Det viser også at det bør satses mer på problem barnene i skolen. Ifølge statistisk sentralbyrå tyr 90% av alle barn med dårlig ordforråd til oppdiktede ord. Dette er en vanlig måte for å prøve å kompensere for deres mangler.

    SvarSlett

What du you want?