fredag 13. mars 2009

Merkelige navn

Jaja, igjen va er innom noen blogger og såg ein merkelige tendens, som me i latterligshiit ikkje har. Nemlige merkelige navn på saker og ting. Ein ting e å ha et bra navn på sidå si, sånn som me har:-) Mn når du begynne å gir deg sjølv (personer) merkelige kallenavn som gir absolutt lika lite meining som ein salat på McDonalds, då har du seriøse problemer.
Eg va f.eks innom ein blogg der eg kjenne vedkommende. Eg hadde jo tenkt å vera snille og gi an gode tips osv. Mn når eg såg at han kalte seg Sneo, så måtte eg le litt altfor kraftigt av an. For hans egentlig kalle navn e Shit(en) grunnen te at han blir kalt detta e ein long histroie, mn du skjønne sikkert ka d handle om når du ser navnet:P
Dn andre kjakan som va me å blogga på siå kalte seg Haukji.........siå hette maake.....ser du forbindelsen med fugler? Eg tror me står ovenfor ein mann, sry pjokk som har et seriøst problem og fetish te fugler. Han e sikkert ansvarlig for å bringe fulgeinfuensaen over te Norge!!! Han har kje brukt beskyttelse vettu, når han har vert i land der sånne fetish`er e tillatt.....

Fortsett å følge me latterligshiit for mer blogg sladder

Mhv
Oss i latterligshiit, me bryr oss om dåkkårs sikkerhet!

2 kommentarer:

What du you want?