fredag 13. mars 2009

Patetisk, ja du hørte riktigt, patetisk!

Eg surfa nettopp gjennom noen blogger, då eg såg ein stygge liten sia som hadde publisert sine `topp 2 skjit augeblikk` Hmm, tenkte eg, d va jo ikkje ein dårlige ide. Men så feil kan me ta......ja her spare me ikkje på prikkane........D va skummelt så dårligt d va!!!!! Asså, enten så har de utrolig lite å gjøra dei som har laga den bloggen der, elle så e de skikkelig dårlige te å skriva! D va så sinnsykt uintresangt å lesa at eg måtte gi opp, halveis i topp 2. Og detta sko liksom vera topp 3 den uka. lure på kossen d e normalt!

Og ikkje om d va nok at de hadde sine topp 3 skjit augeblikk så hadde de faen meg( unnskyld banningen, mn her va d nødvendigt, og d hjalp ikkje me masse utropstegn elle prikker) publisert topp 3 raffe augeblikk. Asså for d førsta. Ka betyr egentlig raffe? meiningsløst ord! Eg sjekka i ordboken og d sto ikkje der....Sikkert de samme som lagte sitt eget alfabet! Tvilsomme typer d der, som sagt!

Og sånn btw så makta eg kje å lesa gjennom de topp 3 raffe augeblikk. Eg va så deprimerte ette de første 1,5 at eg måtte hiva nerpå me noen Mikki Mus drops...;-)

fortsett å følg me på latterligshiit

Mhv
Oss i latterligshiit, vi bry oss om dåkkårs sikkerhet!

1 kommentar:

What du you want?