mandag 16. mars 2009

ukyndige bloggere!

Eg og min partner her i latterligshiit har veldig lang erfaring med blogging, så me vet ka me holde på me!
Mn desverre så har eg sett og lest at mongen bloggere ikkje øve seg eller ser gjennom de skriberiene de publisere. Detta føre te skrivefeil og masse masse useriøst og latterligt matriale som blir liggande på bloggen:-( Detta blir lika kjedeligt og meiningsløst å lesa som bruksanvisningen på fyrverkeri.....Ja, d e faktisk så meiningsløst:-S
Eg og min partner her oppfordre då alle som eie ein blogg å gå på kurs og få lært kossen du ska skriv skikkelig, sånn at eg og resten av Norge sleppe å lida av dåkkas latterlige skribleri, som dåkkår kalle innlegg og artikkler! Be ashamed, be very ashamed !

Ein vesentlig feil mongen gjør e å skriva på forskjellige dialekter/morsmål. Enten så må dåkkår skriva på dialekt eller så må dåkkår skriva på nynorsk elle bokmål!

Alt annet gjør at heile bloggen blir stempla som amatørmessigt!

Fortsett å følg me på latterligshiit

Mhv
Oss på latterligshiit, me brys oss om dåkkårs sikkerhet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

What du you want?