fredag 13. mars 2009

Intresange blogger

Forskjellen på mongen blogger e jo ka de skrive og velge å publisera. Eg vet med meg sjølv at ikkje alle kan vera lika proffosjonelle som oss her på latterligshiit. D e ein tragedie og ein skam, mn sånn e d:-(
Mn d kan løsas!! Vis du e på ein blogg som burde brenna som fjortis gotherne i verden, så spam masse på sia deras, kor mye de suge!! Eg ska selvfølgelig gjøra mitt besta ved å kritisera blogger sjølv. Eg har kritisert et par stykker i dag og d va ein som blei skikkelig forbanna, han nekta å hjelpa meg etterpå med et praktisk problem som eg hadde, bare fordi eg hinta at bloggen hans burde BRENNAAAAAAAAAAAAAA!!!! An va faktisk så skrøpelig oppbygd:-S Hadde ikkje Hangman eingong lol.

Mn vis me alle e stygge mot dei bloggene som fortjene d, så har me igjen mongen kjempebra blogger som det offentlige fortjene å lesa.

Fortsett å følg med her på latterligshiit

Mhv
Oss på latterligshiit, me bryr oss om dåkkårs sikkerhet!

1 kommentar:

What du you want?