tirsdag 17. mars 2009

Vår??

Endelig e d vår seie noen visse stygge, useriøse bloggere nå! nai seie, eg og gjett kim så har rett? Yees, d e eg som har rett!! Våren komme ikkje før me kan gå i genser og påsken e over! Så får de som faktisk tror på sånne sinnsforvitta bloggere som seie at våren e her, bør krypa tebake i hiet sitt og fortsetta dvalen sin!
De argumentere me at d e vår fordi folk kjøpe is(Wtf??) Asså grunnen te at folk kjøpe is nå, e fordi de savne snøen i byn, ikkje fordi e vår....Jævla tullingar!
Me her i latterligshiit, vil selvfølgelig melda når våren har komt te vårt vakre land. Vær så snill å ikkje hør på sånne kommunistiske jævlar som seia at tingene e bedre enn de e!
VÆR KRITISKE!!!!

Fortsett å følg me på latterligshiit, den rette værmeldingen får du her!

Mhv
Oss på latterligshiit, me bryr oss om dåkkårs sikkerhet

9 kommentarer:

  1. Seriøst bra skreve! xD

    SvarSlett
  2. mars tilhører årstiden vår. Sjekk opp barnekunnskapene dine til neste gang :)

    SvarSlett
  3. "mars tilhører årstiden vår. Sjekk opp barnekunnskapene dine til neste gang :)"

    Ergo må (merk bruken av det modale hjelpeverbet "må") man opplyse det norske folk om hvilken årstid som er aktuell. :P

    SvarSlett
  4. d spørs jo litt kor i verden du befiine deg!
    i nærheten av ekvator e d jo sommer heile veien, og på antarktis e d vinter heile veien. me på latterligshiit, seie då at våren komme når, temperaturen e der an ska vera og ikkje ka bokå seie!

    SvarSlett
  5. Denne diskusjonen e basert på hva folk assosierer med "vår"

    "Idag fant enkelte på å kjøpa is på butikken, detta va de sista tegne eg trengte! DE E VÅR!"
    sitat maakeskjit.blogspot.com

    Min kompanjong her i latterligshiit og meg selv stiller oss tvilsom på at det å kjøpe is er bevis på at våren har satt in for fullt.

    Jeg synes også det er tåpelig å si at våren har komt bare fordi det er mars... Våren kommer ikke over natten mellom den 28 feb.og den 1. mars (uansett hvor glad dere er i barneskole kunskapene deres er det ikke slik det fungerer)

    I noen år kan våren komme tidligere eller senere enn vanelig.

    For meg er våren at luften begynner å bli varmere og at du kan droppe den tunge varme jakken og nyte utelivet i bare genseren.

    SvarSlett
  6. alle skriveleifer over er på grunn av min instilling at eg gir "F" i min rettskriving i kommentarene

    SvarSlett
  7. Det e kje vår før Rigmor seie det e vår.

    SvarSlett
  8. Jævla rå blogg Sindre å Røys !:D

    SvarSlett

What du you want?