tirsdag 31. mars 2009

Guantanamo, Ohh yes boys:-D

Me på latterligshiit har komt fram te ein ting!
De som lese latterligshitt, har viljen og muligheten te å bli bedre bloggere. resten av folket, kan egentlig bare legga ner heile dritten.........Her e et eksempel på noen som absolutt burde lesa latterligshiit:
Eg vurderte om eg sko skriva om detta for, eg syns detta va såpass grovt, mn eg tror d e på tide at fansen våres får vita kor longt ner noen blogger synke for å få oppmerksomhet!!!!
Eg kom tilfeldig over ein blogg som holdte på å blogga om homo sapiens sapiens, og om kossen du ikkje va homo sapiens sapiens lenger vis du va steriliserte!!!!! Videre snakte de om skadedyr og om kossen du sko utrydda dei osv osv ganske sterke og røffe saker.....D minna meg (og politiet) om Nazi tilhengere, som ville utrydda personer som ikkje har muligheten te å unger....Men slapp av!! Siden me på latterligshiit har de rette kontaktene så har me sørga for at dissa karane snart vil ha et besøk på Guantanamo;-)
Fortsett å følg me på latterligshiit, me lika landet som d e!!
Mhv
Oss på latterligshiit, me bryr oss om dåkkårs sikkerhet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

What du you want?